Arion de Munck
9-11 september | TETEM Kunstruimte
Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten, Den Haag
Vierkant en Rond
Vierkant en Rond speelt met het contrast tussen de echte en de digitale wereld.
Als ontwerper zit je al snel vaak alleen maar achter de computer. Vandaar dat ik vanuit materialen ben gaan werken uit de fysieke wereld (Rond).
Het geluid van het bewerken van hout en metaal, waaruit een sculptuur is ontstaan, is opgenomen tijdens dit proces.
De projectie op het sculptuur, gekoppeld aan het geluid, vertegenwoordigd de digitale wereld (Vierkant). Het eindresultaat is een audiovisuele installatie, reagerend op het geluid van zijn ontstaan.


Koninklijke Academie van Beeldende Kunsten, Den Haag
Vierkant en Rond
Vierkant en Rond speelt met het contrast tussen de echte en de digitale wereld.
Als ontwerper zit je al snel vaak alleen maar achter de computer. Vandaar dat ik vanuit materialen ben gaan werken uit de fysieke wereld (Rond).
Het geluid van het bewerken van hout en metaal, waaruit een sculptuur is ontstaan, is opgenomen tijdens dit proces.
De projectie op het sculptuur, gekoppeld aan het geluid, vertegenwoordigd de digitale wereld (Vierkant). Het eindresultaat is een audiovisuele installatie, reagerend op het geluid van zijn ontstaan.

